Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

8 namirnica za podizanje i zadržavanje energije

8 namirnica za podizanje energije

Osnovne namirnice koje mogu učiniti puno za vaše tijelo.

Sva hrana daje energiju vašem tijelu, ali vrsta energije može varirati. Neke namirnice, kao što su šećeri i rafinirani ugljikohidrati, tijelu daju brzi porast energije. Međutim, naša tijela često trebaju trajniju energiju. A ovdje je idealna hrana s niskim glikemijskim indeksom, čiji se šećeri polako apsorbiraju, poput cjelovitih žitarica, povrća bogatog vlaknima, orašastih plodova i zdravih ulja poput maslinovog ulja. Općenito, hrana s visokim udjelom ugljikohidrata ima najviši glikemijski indeks, dok proteini i masti imaju glikemijski indeks blizu nule.

ZOB

Zob je jedan od najboljih izvora sporog oslobađanja energije složenih ugljikohidrata niskog glikemijskog indeksa. Zato je tako dobra opcija za doručak, jer vam pomaže da ostanete aktivni tijekom cijelog jutra. Također je izvor vitamina B-kompleksa, koji su potrebni za pretvaranje hrane u energiju. Imate puno mogućnosti s našim asortimanom zobi bez glutena.

ŠPINAT

Imaju visoku količinu željeza, magnezija i kalija. Željezo tijelom prenosi kisik koji je neophodan za proizvodnju energije. Osim toga, magnezij ima ključnu ulogu u proizvodnji energije i zajedno s kalijem važan je za mišićne i živčane funkcije.

VODA

Dehidracija je jedan od najbržih načina za smanjenje razine vaše fizičke i mentalne energije. Čak i prosječna dehidracija od 1-2% može utjecati na vaše raspoloženje, razinu energije i sposobnost koncentracije. Popijte najmanje 8 čaša vode dnevno. A ako vas sama voda ne razveseli, pokušajte dodati listiće mente, maline ili čak upotrijebite Super Vegan Hydrate.

GUARANA

Riječ je o brazilskom voću čije sjemenke imaju visok sadržaj kofeina i antioksidansa (osobito tanina), što pridonosi povećanju razine energije, jačanju tijela i povećanju fokusa i budnosti, a pritom pomaže u smanjenju mentalnog umora. Pravi poticaj za fizičku i mentalnu izvedbu koju su domoroci koristili tisućama godina. Možete ga pronaći u Super Vegan Boost cikli i guarani, izoliranoj u prahu, kao i u  Buddha Energy Bars kakao i guarani.

SLATKI KRUMPIR

Slatki krumpir je fantastičan izvor složenih ugljikohidrata, zajedno sa željezom, magnezijem i vitaminom C. A vitamin C je stvarno potreban za prijenos masti do tjelesnih stanica za proizvodnju energije.

ZELENI ČAJ

Zeleni čaj sadrži kofein za povećanje energije, ali bez “nervoznih” nuspojava jačih kofeinskih napitaka poput kave. Također, zeleni čaj je bogat antioksidansima. Važno je odabrati kvalitetan čaj, po mogućnosti organski  Matcha pogledajte ovdje.

CIKLA

Cikla sadrži prirodne nitrate i antioksidanse za koje se smatra da povećavaju protok krvi i stoga oksigenaciju mozga i mišića. Zato je saveznik u našem Super Vegan Boostu, prije treninga osmišljenom da probudi vaš um i tijelo.

SPIRULINA

To je cijanobakterija, koja se koristi već tisućljećima zbog svoje koncentracije hranjivih tvari. Čak i uz neke razlike od studije do studije, istina je da u spirulini nalazite najmanje 60% proteina (postoje studije koje tvrde da ima između 85% i 95% proteina). Sadrži sve esencijalne aminokiseline, plus vitamine, fitonutrijente, minerale, beta-karoten, željezo i klorofil. Fitonutrijenti djeluju na imunološki sustav, pomažu u detoksikaciji organizma i također daju energiju. Povećani fokus spiruline i smanjeni umor mogu se objasniti s nekoliko čimbenika, uključujući stimulaciju proizvodnje dušikovog oksida, kao i visoku koncentraciju esencijalnih masnih kiselina. Možete ga pronaći izoliranog u prahu, u tabletama, u našim Super veganskim proteinima, pa čak i u Chia, Lemon  proteinskim pločicama.

– Održavajte razinu šećera u krvi: energija uravnoteženog obroka može trajati i do 4 sata, pa je idealno ne ostati bez hrane. To znači 3 obroka i 2 ili Ideje za implementaciju:

3 međuobroka tijekom dana.

– Izbjegavajte hranu s visokim sadržajem šećera: ova vrsta hrane uzrokuje porast šećera u krvi što uzrokuje da vaše tijelo otpušta previše inzulina. Kao rezultat toga, višak inzulina stvara pad razine šećera u krvi.

– Odaberite pravu kombinaciju: ono što želite je trajna energija, s niskim udjelom ugljikohidrata s niskim glikemijskim indeksom, u kombinaciji s proteinima, što između ostalog uključuje cjelovite žitarice i slatki krumpir. Grah i leća također su zanimljivi jer kombiniraju proteine ​​i ugljikohidrate s niskim glikemijskim indeksom. Ali imate i druge dobre izvore proteina poput tofua, sjemenki, orašastih plodova, jogurta itd.

– Uključite zdrave izvore masti: masti kao što su maslinovo ulje ili orašasti plodovi održavat će vas sitima, sprječavajući vas da previse grickate.

– Izbjegavajte previše kofeina: iako može imati dobar okus, previše kofeina dugoročno iscrpljuje razinu energije.